Hello Guys...
I'm home! huhu tak kerja harini.
Sebab?
Kena pergi UiTM for Robe Collection & Rehearsal
Seronok nak Convo this Sunday...^_^
Pasti ramai yang tak sabar nak jumpa aku kan? haha
*perasan sungguh
Seronok-seronok jugak..
Tapi.......
Lepas amik jubah + taklimat..
kena pergi kL.. mlm ni tidur hotel..
Sebab??
Wirazone Teambuilding...
Nak convo pun masih kena bekerja...
a bit sad..
Macam takde semangat je nak convo..
sebab?
kena pikr pasal teambuilding dulu
then baru bleh convo..
Patutnye time2 macam ni aku dah boleh bersuka ria...
bersama teman-teman seperjuangan...
tapi apakan daya..T_T..
Kerana kerja..
aku korbankan lagi waktu dan tenaga...
erm.. itulah lumrah orang bekerja kan...
*bagi la chance.. bukan selalu pun isk
Erm.. takpela...
apapun pekerjaan yang kita lakukan..
kena ikhlas...
so....
wake up my!!!
teambuilding je pun!!
bersuka-ria dengan office mates!
it's fun also!!!!
ho yeh!!!!
Dah2... dun be sad...
pergi bersiap...
basuh baju...
packing barang...
pergi kampus amik jubah..dgr taklimat..
then vrooommmmm pergi kL..
erk!
Tapi tempat belum tahu lagi...T_T...
*biarlah rahsia katanye..
Masaklah aku kalau tak jumpa tempat tu kang
haih~





No comments:
Post a Comment