Salam..
Hello bloggers! hello Atkiners! What r u ols doin?? Reading this lorh.. lagi mahu tanya..huhu.. before berangkat pulang dari office post entri dulu ngee~ A bit bosan at office sebab ramai staff tade minggu-minggu terakhir ni kerana menghabiskan cuti-cuti hujung tahun.. cuti-cuti Mesia gitu huhu. Me?? Hurm, me tade cuti. Janganlah tanya kenapa. Daripada I request then tak dapat better I tak payah cuti langsung eventhough I rasa I dah lama giler tak berehat lama-lama sikit sejak-sejak dah tamat belajar a few months ago..T_T.. Kalau tade reason yang kukuh untuk bercuti jangan haraplah ada insan yang nak approve cuti kau nyahhhh… huhu. Sometimes kalau I rasa tak sihat pun susah I nak ambil MC. Walaupun sebenarnya I memerlukan rehat di rumah. Pernah sebelum ni, I kena urine infection, seyesly beberapa hari I rasa tak selesa and berulang pergi klinik. Doctor asks me to take MC and rest. Tapi masa tu I tengah a bit busy with work, plus, masa tu esoknya I ada training di luar. So I dengan rela hati menolak untuk mengambil MC tersebut.. rugi kan? hish.. Tapi nak buat macam mana.. huhu. Haih.. nevermind.. Beberapa hari je lagi nak new year.. (= keep smilin’ ya !!!
Actually today I rasa macam not feeling well sangat. Dari sejak datang office pagi tadi I rasa sakit kepala. Ni buka sakit kepala biasa. Dia sakit bahagian belakang and kadang-kadang I rasa macam ada rasa kena sentap je kepala bahagian belakang kiri ni. Macam rasa nak pitam pun ada. Aku ingatkan sebab lapar tak makan lagi tapi lepas lunch tadi pun masih terasa sakit tu.. haih~ migrain ke? Biasa kena tak rasa macam ni pun..T_T.. sekarang juga masih terasa…moga Allah jauhkan aku dari sebarang penyakit yang memudaratkan.. Amin….
Bytheway, dah berapa hari tak bercakap mengenai diet. U ols yang sedang diet tu masih berusaha untuk kurus ke? Teruskan oke..;P jangan jadi macam I.. selalu diet tak jadi hehe.. But untuk Atkins, I belum mula lagi..(= blog adik dzul sudah pun I abis khatam tapi nak memulakan diet tu kena proses pemulihan dan kesedaran dulu..weee~.. lagipun hujung2 tahun ni banyak makan-makan so kena lepaskan dulu ol that rubbish huhu.. orang bagi makan tu bukan rubbish.. makanan yang menggemukkan itu yang rubbish oke..;P I plan nak start Atkins January, New Year nanti. I dah listkan makanan apa yang I nak beli, apa yang I boleh dan tak boleh makan dan bla bla bla.. So, next Monday kerja tu I dah mula Atkins oke!! Putri Bongsu, I’ll not take my lunch outside anymore.. I’ll bring my own foods. Kalau dah malas sangat pun I’ll buy something yang low carbs from LG1… owh.. please support me bebeh!!! For this once!!!! Pelisssssssssssssssss…T_T….
My boleh!!! mesti boleh!! I believe I can do it!!! Kalau I fail bermakna ada insan-insan jahat yang tak suka tengok I kurus dan sihat..T_T.... owh kena solat hajat mintak dikuatkan iman dan semangat.. ngee~...
Oklah everyone.. time's up!! till then!!!
![]() |
Wannabe...T_T![]() |







2 comments:
hahahaha...yela2 next week i masak & bwk bekal. U jgn sebok nak mengincak makanan i sbb mostly bekal i tak sesuai dgn u. Akakaka...
pasni kena g pasar! Selamat berstokin...hahaha...atkins stokin atkins...
muahaha.. owh sila jgn masak yg sedap2 hingga mencairkan tekak sy oke!! (harus kuat!!!!)
stokins? ceyt! dush dush!
Post a Comment