Bosan-bosan, dok baca entry-entry oleh insan-insan bertuah yang aku follow.. terserempak (ek muleh ke) pula dengan entry from blog suarabawahtanah
Contest sudoku ni di organize oleh Blog Budak Kampus
So.. masih ada masa ni. jom kita asah minda dengan sudoku… Siapa-siapa yang berminat boleh lah view syarat-syarat penyertaan di sini
Tarikh tutup contest adalah Sabtu ini, 25 Disember 2010… ^_^
Hurm.. I nak tag :
Dan…
Hamis Jalikha.. (*eh sudi ke dia…T_T)
![]() |
| Ni dia soalannya....^_^ |





No comments:
Post a Comment