9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Sunday, September 4, 2011

Abes cuti dah?

Huarghhh pejam celik pejam celik kejap je dah abis cuti raya! uwwaa tak laratnya kepala otak bila pikir keje yang menanti tu.. mampukah aku? ;(

Setelah hampir 10 hari My bercuti berhari raya di kampung, esok My bakal pulang ke ibukota untuk kembali bekerja. Rasa macam baru semalam My balik jumpa mak abah tup tup nak balik KL dah? isk sob sob

Haih takpela dah nama pun tanggungjawab kan jadi kenalah tunaikan tugas di ibukota tu huhu. Cuti lama-lama pun berkarat otak ni karang langsung xleh buat keje hehe. Nasib baik My amik cuti sampai Isnin kalau tak, nak balik hari ni mesti jammed giler kat highway tu an an.

k lah jumpa lagi nanti ye! citer raya tak hapdet lagi huhu

daaa~

5 comments:

asamasin said...

mane citer raya..lorhh..

KAMIHIDUP said...

KAMI kembali, hiyargh! Selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari KAMI. :)

SoLy SoLicious said...

raya dh habes..mood blogging berterbangan lagi..huhu

kayrul-shah said...

selamat kembali bertugas di KL..hati2 dalam perjalanan pulang ye dan selamat hari raya MY

mas saari said...

selamat kembali bertugas! heheheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers