Okay dipendekkan cerita, malam tadi duk sibuk melayari laman sesawang.. seperti biasa singgah dinner di blog Bro Ben. Masa tu the latest entry dia adalah mengenai vlog terbaru yuyu zulaikha si mata biru.. Dalam vlog tu Bro Ben menyemak sat… sajelah tu nampak yuyu kena terjah dia pun nak interprem sama..;P
Sebelum pukul doplas mata my dah mengantuk so my masuk tidur. Tiba-tiba bangun pagi masa tengah mandi, my tiba-tiba teringat! I dream of someone last night!! Someone yang familiar dilihat!! Tapi kat mana? Okay.. disebabkan my ini short term my tutup mata dan cuba flash back balik apakah mimpi itu.
That’s it!!!! My mimpi Bro Ben!!! Erk.. pekejadahnyalah my boleh mimpi Bro Ben?? Yang my ingat, my sedang drive kereta.. tak tahulah ke mana arah tuju tapi perjalanan tu jauh. Disebabkan nak terkucil sangat-sangat my berhenti di suatu tempat yang my macam familiar sangat. Last month my ada cerita my pegi teambuilding.. entah macam mana tempat yang my nak tumpang tettt tu kat situ rupanya.. tengah-tengah nak cari toilet tiba-tiba dengar macam ada orang… aiseyman.. macam mana mamat ni boleh ada kat sini ni? *mamat hensem masa pegi teambuilding. Sebab malu nak cakap yang my nak terkucil my pun cakaplah kat dia “err nak tumpang solat jap”… okay dia tiba-tiba hilang.
My pun tak faham dengan mimpi tu sebab tiba-tiba my jumpa dengan kawan baik my… okay now tiba-tiba nak tidur situ plak. And masa tu lah tiba-tiba ada Bro Ben.. Dalam mimpi tu Bro Ben macam abang-abang la pada My… boleh plak dia tolong usap-usap kepala My dan tolong garukan belakang bahu My yang gatal…*dengan gaya seorang abang…T_T… Hish! Giler giler!!! My memang giler! *sila muntah sekarang!
Lepas tu My macam nak keluar lepak jap dengan member baik tu. My mintak cakap dengan Bro Ben nak keluar then dia cakap “okay.. tapi jangan balik lewat-lewat okay..”..
“baiklah!”
Then my terjaga dari tidur. Ingatkan dah subuh so bolehlah bangun gi kerja.. sekali pukul 4pagi daaaa… Ni akibat tengok Vlog yuyu malam tadi la ni. huh. Sampai termimpi pulak.
Giler! Giler!! T_T mahap Bro Ben.
**malu! mengong tul




4 comments:
errrrrkk
okay my mmg giler..T_T
hehe..i follow dah blog ni... terlupa ..tqqqqqqqqqqqqqq
gosok bijik mate..
bro ben ke tuh???omg!!
thanks bro!!!!;)
*smgt giler nk terus berblogger..;)
Post a Comment