Petang semalam masa drive pulang, My dah rasa pening semacam.. demam masih belum kurang.. tu la semalam tanak gi jumpa doc amik ubat.. kan makin teruk....T_T... Malam tadi memang rasa tak larat sangat then mintak si jantung pisang tolong teman pi klinik jumpa doc. Dia cek suhu lebih tinggi daripada biasa...
Masuk jumpa doc My buat muka sakit... (eh aku memang sakit tapi buat lagi sakit heee). doc tanya kenapa, then My citerlah A-Z sampai doc menguap naik bosan (eh tipu je). Doc cek suhu badan, tinggi... dia bagi ubat and... "i bagi u 1 hari MC ye esok, rehat di rumah"... whooooooooooo... akhirnya......!!
Yela, My kalau nak mintak MC memang tak lah kan. unless kalau doc sendiri yang bagi... Thanks doc. Memang tak larat sangat ni. Semalam pun gagahkan diri.. Ingatkan makin elok.. bangun pagi ni suara hilang terus.. dah macam donald duck dah.. isk sob sob...
Oklah.. kepada yang nak pergi bekerja.. selamat bekerja ye.. harini My nak titon je... Kalau larat My nak gi belogwalking seperti biasa.. Malam tadi dah terlepas sebab tak larat sangat...T_T... ok then... bye!!
Get well soon My!! **heee thanks!



5 comments:
moge cepat sembuh ye !! :)
jg diri leklok my..skrg cuaca x menentu..mmg senang dpt demam..huuu..get well soon ye =)
suka la tu cuti..tp on9..grrr
as salam..
haha~
saya kijo lagi ni kak~
wuuu..malam2 pun kena..hish~
selamat..er..dah malam.mesti tak berehat?
hoho~
tutorial untuk baca entri kat blog yang super Berat.. jimat sehingga lebih dari 70% masa menunggu untuk loading page! :)
tenks sume!!
sok da kene keje isk
Post a Comment