9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Tuesday, March 29, 2011

ade sape-sape nak bagi My Medical Certificate??

Malam tadi lepas Isya’ terus kedebummm atas tilam tidur nyenyak tak hengatttt.. terjaga jam 3 pagi cepat-cepat lelap balik. Rugi kalau baki masa yang masih ada tidak dimanfaatkan sebaiknya huhu.. Alhamdulillah.. bangun jam 6pagi dengan rasa bersyukur kerana masih bernafas. Badan tak rasa panas… tapi tekak yang perit ditambah hidung yang sumbat buat aku rasa pening tahap nak hantuk kat dinding.. berkata-kata dalam hati, ‘nak pegi klinik ke tak.. kalau gi klinik dapat MC ke ni? nak mintak? Eh tak pandaiiiii’…. Begitulah aku seperti kebiasaannya.. Nak pergi klinik satu hal malas.. nak dapatkan MC punyalah takut… **tak biasa buat jahat…;P Tapi aku betul sakit what… Mana tahu doc nak bagi MC an an.. Kadang-kadang doc biasanya tanya.. ‘u larat ke nak gi kerja… dan memang aku tak pernah cakap ‘tidak’ hoke.. bengong la kau My… Biasanya kalau dapat MC tu memang doc betul-betul suruh rehat.. kalau tidak.. memang tak lah…

At last, aku memandu terus ke kerja harini..tak ke klinik pun. Agak lambat sikit sampai ofis sebab lekat dekat Jalan Kuching..T_T… Dengar plak HotFm hot chat pasal pemandu wanita memandu dengan berbahaya? Pergh… cantek sketttt… akulah pemandu paling berhemah oke…>,<….

Biasanya ke kerja dengan si buah hati pengarang jantung pisang tak pun naik train. Hari ni gewdiks drive sebab hape? Sebab nak pegi ofis Beritah Harian kat Bangsar. Last few days aku ada cakap menang tiket ke Anugerah Berita Harian.. So, kena collect tiket tu before 31st March… Ingatkan nak pegi before masuk ofis tadi.. Call2 Rose (person in charge) tak jawab-jawab.. 2 kali aku pusing kat area KL Sentral sebab tak nak masuk parking lagi dengan harapan Rose jawab panggilan aku dan tell me that ‘ok I dah ade kat ofis u boleh dtg sekarang’… Tapi kecewa panggilan tak berjawab sudahnya aku terus masuk ke car park dan ke ofis. Takpelah, datang tghari nanti je.

Rose call balik, n nasib baik aku tak terus ke ofis dia tadi sebab dia masih dalam kereta dalam perjalanan ke ofis… beselah KL.. jammed sokmo an… So, takpelah.. waktu lunch nanti aku ke sana…^_^… **tak sabar!

Moga-moga larat harini… bersin dah beberapa kali ni.. pening jangan cakap la…adoiyaiii….

Get weel soon My!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers