9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Monday, March 14, 2011

Ct Arina 1st GiveAway

Erk~ pagi-pagi dah kena tag dengan Yana MIB. Layankan aje.... Tapi doa-doa nak jugak hadiah tueee.... hoho


di tagged untuk Ct Arina 1st GiveAway...!


Jom tengok syarat-syaratnye!!


♥ wajib mempunyai blog
---> erk. mmg shaye mempunyai blog!;P

♥ wajib menjadi follower blog ni. kejam?? heh =D
--->baiklah...^_^
♥ wajib buat 1 entri simple titled "Ct Arina 1st GiveAway"
--->simple? oh ini dia!!! yang sedang kamu baca! hehe.. simple kan kan?^_^

♥ wajib letak banner contest kat entri n sidebar korang n linkkan sekali
--->owh kejam... hehe. baiklah shaye turuti saje..;P 
dah tepek banner kat sini! ^_^
♥ wajib tinggalkan link korang d ruangan komen d entri ini
---> baiklah!

♥ lastly, tag seberape ramai blogger yg korang nak. ok, ini tak wajib. hahah =D
---> tak wajib? tapi shaye nak jugak tag!
"u ols yang sedang membaca tu di tagged oke!!!!!"

Nak menang nak menang!!! sila pilih shaye!^_^

2 comments:

Ct Arina said...

hye dear^^ tq join n gudluck ye! comel je n3 ni. ehe^^

mynameismy said...

hehe tenkiu!

nnti jgn lupe gtaw shaye menang taw!;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers