Hari ni tak buat entry pun.. sempat join segmen Puteri Katek dgn Bro Ben je. Pastu jalan-jalan belogwalking.. Tak larat... Otak tepu.. ada idea nak tulih apa tapi tade isi..So, tak boleh nak hapdet. Dari pagi tadi rasa pening, pastu tekak dah mula rasa tak sedap, hidung dah nak tersumbat.. selsema bakal datang ni... Petang ni makin kuat plak terasa. Badan pun terasa panasnya... Apakah ini tandanya My mahu demam???
![]() |
| sumber : SINI |
My ni memang susah sangat nak demam. Tapi kalau dah demam..... Adoiyaiiiii... Dah lah puasa harini.. Ikutkan balik naik Komuter harini tapi mintak tolong si pengarang jantung pisang datang ambil jugak.. mahu tumbang dalam komuter ni kang...T_T
Harap-harapnya tade ape2 lah. Bila sakit ni rasa tak selesa.. Nak buat apa-apa pun tak larat.. berat je badan.. (Walaupun badan My memang berat....T_T..)
Ni pun dah ingat-ingat tilam.... bantal.... comforter..... ahhhh indahnya...................




4 comments:
get well soon my ^^
alooo ciannyer... powerpuff mane leh kene fever nie dear ^^
@YuyuZulaikha
Tenks syg!!!^_^
@♥.::cintabunga™blogspot::.♥
hehe... tahlah kak...dah nk kena nk buek cane isk isk....
Post a Comment