9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Monday, March 28, 2011

Selamat Datang Demam!!!

Hari ni tak buat entry pun.. sempat join segmen Puteri Katek dgn Bro Ben je. Pastu jalan-jalan belogwalking.. Tak larat... Otak tepu.. ada idea nak tulih apa tapi tade isi..So, tak boleh nak hapdet. Dari pagi tadi rasa pening, pastu tekak dah mula rasa tak sedap, hidung dah nak tersumbat.. selsema bakal datang ni... Petang ni makin kuat plak terasa. Badan pun terasa panasnya... Apakah ini tandanya My mahu demam??? 
sumber : SINI
My ni memang susah sangat nak demam. Tapi kalau dah demam..... Adoiyaiiiii... Dah lah puasa harini.. Ikutkan balik naik Komuter harini tapi mintak tolong si pengarang jantung pisang datang ambil jugak.. mahu tumbang dalam komuter ni kang...T_T

Harap-harapnya tade ape2 lah. Bila sakit ni rasa tak selesa.. Nak buat apa-apa pun tak larat.. berat je badan.. (Walaupun badan My memang berat....T_T..)

Ni pun dah ingat-ingat tilam.... bantal.... comforter..... ahhhh indahnya...................

4 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

get well soon my ^^

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

alooo ciannyer... powerpuff mane leh kene fever nie dear ^^

mynameismy said...

@YuyuZulaikha

Tenks syg!!!^_^

mynameismy said...

@♥.::cintabunga™blogspot::.♥

hehe... tahlah kak...dah nk kena nk buek cane isk isk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers