Mata My dah ngantuk.. tengok jam baru 10.40pm.. macam orang tua kan? awal lagi dah ingat nak masuk tidur..T_T Apakan daya, badan tak larat dah. hape ingat orang keje duduk dalam ofis tak tahu penat ke? isk.
Nak tidur.. tapi nak gak post entri ni kejap. Cuma nak hapdet yang follower My dah cecah 100!!! Baru cadang nak printscreen kalau dah 100 follower tup tup masuk malam ni dah 101!! Sibuk jek orang yang ke 101 ni. huh... nak tahu sape dia?
| ce tengok sape dalam box merah tu |
Malam ni bila bukak blog tengok follower dah ada 3 angka!! erk.. cekidaut la sape yang follow lepas tu kenalah bagi penghargaan follow diorang balik an an. Pastu tengok gaklah sape yang ke-101 tu yang sepoil kan tak dapat den nak printscreen follower ke 100 an an..(yela jakun ni beb) erk.. ujang???!!! alaaa... sapa tak kenal ujang?? yang budak baru nak naik dekat-dekat nak meningkat glemer tueee... (erk tak kenal jugak?).. alaaa yang kuat kentot tu laaaa.... (ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo....!!!!)... oke, baru kenal..
Tenks la ujang dalam pada hang duk mula tak menang tangan layan peminat-peminat yang suka bau kentut hang tu rajin gak hang jengah sini menjawab kepada komen My dan sambil-sambil ngorat follow My...heee... (eleh aku dah lama kot follow kau sampai dah tenggelam dah nama aku dari list follower kau tuh ce gi tengok! kau baru nak follow aku harini? tak patut tak patut *erk lebih2 plak). My follow ujang daripada haritu dah. My tawu ujang ni musuh ketat Bro Ben..Tapi dua-dua pun My suke..;P Tengok siap jadikan bloglist lagi.. tayah wat segmen contest bagai...free-free je My bagi masuk taw..appreciate sket..;P My masuk blog ujang slalu tapi tak rajin tinggal kesan jek. suka datang baca-baca..silent reader gitu.. pastu gelak sorang-sorang.. tu kalau part lawak-lawak la.. tapi part-part yang 18sx My geleng pale je.. then baca takat mana mampu je lah...agak-agak rasa geli geleman My skip gi entry lain jek.. heheh... *belum akil baligh..;P
hish.. jangan bagi My membebel.. tengok? dah berapa patah perkataan dah? kacau jek nak tido nih! grrr... niat tadi nak gtaw jek follower dah sampai 10....1..!!!;) Tahniah kepada Miss Maya kerana jadi follower ke-100!! Senang-senang datang lagi ye nanti My hidang jempot-jempot pisang..^_^ Tenks kat semua yang menyokong My selama My berada di dunia blogging nih (dush! dush! berangan macam ada kat pentas anugerah bintang popular).. erk~
ok sudah! baru 100 je pun! ujang dah ada lebih 1000 tak memekak pun..;P
ok dah mengantuk.. esok kena pegi kerja lagi...T_T
Till then!



12 comments:
hihi..thanks ek....,
jgn la jd silent reader jer..kalau rajin komen2 sikit..=)
dah nk kawin gak ker..gmbr pre wedding tu jiran dpn umh jer yg amik.., dia student mmg amik kos edit gmbr ni..
harga nanti boleh tanya dia...terjah blog dia atau FB dia..=)
@ujang
hehe... baiklah!;P
dah tunang, tp lum ade date kawen. mcm nk jugak pre-wed tp tkut bakal suami mase dpn tu xsporting nk amik gmbr mcm kamu hahaha..
baiklah, nnti My refer dr page kamu. tenkiu!
*kawen jgn lupe jmput..;P
sy bangga dgn kamu :)
@putri bongsu
haha..
sila berusaha lebeh!;)
salam..
semangat mcm ni patut ada pada semua blogger..
*folo ur blog..
@sekamar rindu
tenks!!! shaye follow kamu balik!;)
ujang suka kentut hehehe
@Qaseh dalia adelia
haha exactly!
begitu panjang kata2 penghargaan...
hehhe....
p/s: OE baru datang sini... salam perkenalan... (n_n)
@OE
hehe
tenks OE!!!^_^
semgt ujang cite kt ai yu buat entry mcm ni semlm..haha..kentut blk kt blog ujang..dia suka golongan yg kuat kentut..=P
psst:: yg kupon spa tu, yu just print je kupon tu...then call org tu utk buat appointment..ai br nk call org tu tgh hari ni..and yes, kena redeem within the date yg dorg dh stated tu...slmt membeli!! =)
haha yeke! hari2 mmg kentutkn die pun!!
ok2. tenks ya! hari2 tgk iklan tu tp tak penah notice. u hapdet br sedar haha..
Post a Comment