alamak! berapa banyak punya syarat daaa dia bagi...T_T.. okay takpe mari lihat sama ada My boleh turutkan atau tidak... jom mula!
syarat pertama.. kena jadi follower cik LuLu...
| Done!!!^_^ |
Syarat ketiga, tepek banner di entry dan sidebar... (gile glemer btol cik lulu kite nih huhu *gurau..).. takpe shaye layankan aje...;)
![]() |
| untuk banner di sidebar sila lihat sendiri..^_^ |
Pastu tag kawan 2 orang! Hurm nak tag sape ye.....
(yang giler contest.. sik contest je kan kali ni layan giveaway plak k..;p...)
dan...
Okay selesai! boleh saya sambung tidur sekarang?heee.. owh sebelum tu bagi link entry ni kat entry giveaway Cik Lulu dulu...;)
Till then!;)




4 comments:
Semua syarat sudah dipenuhi...Terima kasih sudi join 1st GA lulu.semoga berjaya..
tq :) rse mcm da join. hehe
ekk..org dah join dah le..
@Lulu
tenks!
nak menang plisss...;P
@ezan & Mak Bed
erk yeke... hehe k xpe..;P
Post a Comment