9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Thursday, July 21, 2011

M E N G A N T U K ! ! !

Ya Allah!!!! Mengantuknya raseeee tuhan je tahu!! Dah 215468 juta kali tersengguk-sengguk nih. Nak lelap segan orang lalu lalang sebelah ni kang.. grrr… Nak hapdet belog??? Hareemmmmm… Mengadap kerja pun mengantuk ni y’ols… apa pun tak boleh!!

Macam ni lah kalau berpuasa… seharian dilalui dengan penuh kelayuan… lemau macam biskut!!! Huhhhh asal puasa je macam ni… asal macam ni je puasa… adoiiiii lemah den…

Macam mana nak puasa Ramadhan nanti nih…-.-’
mcm ni lah ghupe org mengantuk tueee.... giler buruk! (tdg pesen lain plak..-.-')


4 comments:

MamaEma said...

entahlah..sebab kat opis saya..dua org berpuasa..tetiba berbuka di siang hari..

aizamia3 said...

sabarlah.. tinggal beberapa jam je lagi.. bulan puasa nanti lagi seronok sebab semua berpuasa.. ;)

KAMIHIDUP said...

ambillah masa 5 minit pergi tidur sekejap.

msredcheesecake said...

cik my,
kalau ramadhan kat opis yg sblmnya riuh tetiba jadi senyap je...sume lemau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers