9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Tuesday, July 19, 2011

UJI MATA ANDA DI SINI!!!

PERHATIKAN GAMBAR BETUL-BETUL


klik untuk tumbesaran
Adakah korang nampak gambar di atas berlatarbelakangkan punggung gadis?

Ok.. sekarang sila scroll ke bawah…
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Kalau YA, sila buat temujanji dengan Doktor Pakar Mata sebab ia adalah gambar bahu perempuan yang snap gambar! bukan bontottttt la!!!!


Err… My pun kena jumpa pakar mata jugak…. grrr… -.-’

sumber: email forwarded

20 comments:

Cik Ezy said...

mule2 xnmpk pon tu bahu..
kehkehkeh..

cik najihah said...

walamak..terkene

Isteri Encek Bard said...

mesti semua tak nampak bahu.. hahhahah

MisS HoNeY said...

hahaha..mmg terkena la wa ckp lu..haha

тαк кenαl мαкα тαк cнεηтα ™ said...

terkena. =='

wany dianwanie said...

adeh...kne jmpe pakar nih...hahhaha
terkono den..

cikk EME :] said...

seriuss, ingat VONTOTTT. hahaha !

mynameismy said...

kahkahkah! sume pun mata macam My jugak..-.-'

forever love said...

tak terpikir pun lurahh punggong pompuan belakang tue.. hihi

mynameismy said...

@forever love

ok fine.. mata Atiq je yang bersih kat sini..-.-'

putribongsu said...

ehh aah laa...cane mata leh terus interpret jadi montot nihh...hahahah

Ujang9897 said...

aku tetap nampak buah dada..hahaha

eyjalukman said...

tk dpt cam apa2 teros . haha ;D

Shaherah said...

hahah kena jumpe doktor lar.. hahah >.<"

mas saari said...

hehehehe...jom sama2 kita jumpa pakar mata!

Farah Alyaa said...

gila aah gambar ni...haha...:D

KAMIHIDUP said...

wahaaaa.

Cik Arda :D said...

hahahaha,,mmg terkenaaaa,,,haha..terbaik arh!

Diyana said...

tak sedar pon tu bahu

z a z a said...

kekekeke. x leh blah la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers