9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Sunday, June 12, 2011

KEPUTUSAN RASMI KONSERT AKHIR AKADEMI FANTASIA KE SEMBILAN (AF9) | BERLANGSUNG DI HADAPAN MASJID

uik? tak tengok live ke dok cari keputusan AF nih?huhu
Kalau y'ols datang nak cari result AF9
sorrylah...
kat sini tak jual..;D

Nasib baiklah kat rumah bujang My ni takde Astro
So, takdelah rasa menyampah sangat kan kan kan..
Memang tak pernah layan pun AF nih..
Peserta-peserta AF pun My tak kenal sape..-.-'

Ada sapa-sapa yang pergi ke Putrajaya ke?
Tengok secara live kat sana?
perghhh rajin giler. esok dah amik Annual Leave eh?
err.. anak-anak tak sekolah ke??? 
Lom ada anak?? 
ooooo pergi dengan pakwe/makwe eh..
ish ish ish....

Daripada buang masa dapat dosa pergi tengok menda-menda lagha macam tu
adalah baiknya kita persiapkan diri untuk menghadapi Monday Blues pergi kerja esok
Yang ada anak-anak eloklah kiranya malam ni ironkan baju anak-anak anda..
kerja sekolah depa dah siap ke??? pastikan mereka tidoq awal....
Maklumlah dah lama bercuti kan.. takut liat plak nak bangun ke sekolah

Boikot je lah AF9 tuh..
takde pekdahnya pun..
Kalau menang yang dapat duit sape???
yang dapat hadiah sape???
y'ols ke????
y'ols buang duit lagi ade...
sebab undi banyak-banyak kasi diorang menang
pas diorang glemer ada diorang bayar balik kredit tu?
ngeh3

Yang pergi sana nak tengok depan-depan mata tu
jangan lupa ke Masjid ye..
dah dekat sangat dah masjid tu pun....
Kalau tak apa guna buat dekat dengan masjid kan kan?
More info --> TEKAN SEKARANG!

Oklah.. tak kuasa mak nak amik tahu sape menang.
So y'ols tengok sendiri je lah ye..
Kalau keputusan bola boleh gak den bagi
ada kat SINI ni haaaa...

Yang buruk tu datang dari My yang baik tu datang dari Allah SWT...

Moga mereka-mereka itu mendapat hidayah... Aminnnnnnn

ok bai

3 comments:

Sunah Mohammad said...

hurmmm... moga mereka dapat hidayah... ameen...

mas saari said...

alaaaaa...akak tgk lah!
heheehehehe..tapi kat rumah je..

Подтверждаю said...

as salam..
sebenarnya bergantung kepada niat penganjur. jika mereka berniat baik untuk memudahkan umat Islam menunaikan tuntutan ibadah pada-Nya,
kita mana tahu kan~

kita tak tahu kan.. tapi kita yang blogger ni, macam tahu menahu jer apa yang mereka yang terlibat fikirkan.

tapi, jangan sebab penonton tak pergi solat, kita label astro memberi keburukan seratus peratus sebab dah baut depan masjid, tapi ramai tak pergi.

tapi semua tu bergantung kepada usaha pihak pengurusan untuk memastikan mereka pergi solat ke tak. lain la masa azan isak, diorasng rehat jap. tapi rehat lima mint tanpa solat. pengunjung tanpa segan silu pun, terpacak kat situ. menunggu.

dan tapi lagi sekali.
kita tak tahu samaada penonton tu datang dari jarak yang lebih 90 km.maksudnya, musafir, mana tahu diorang dah gabungkan dua solat awal2.

dan lagi sekali untuk sekian kalinya. jika awal2 dah kita tahu ia bakal mendatangkan kemaksiatan, cegah awal2. full stop.haha

rumusan : kita tak tahu apa yang Allah tahu. jangan nilai dan beri komen negatif walalupun kita lihat secara luaran semata2. kerana DIA Maha Mengetahui.

adei..susah nak dapatkan komen berkualiti. so, pakcik pun nak bagi komen yang berkualiti. baru aa entri makcik my lagi umph.keke~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers