9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Wednesday, June 8, 2011

tulaaa... ikutkan nafsu sangatttt...

Burppp… Alhamdulillah.. heee~

Lunch harini my boss belanja Pizza. 3 potong My makan.. giler melantakkkk… hehehe… Alhamdulillah.. benda free jangan ditolak… ;D tenkiu ma’am….. moga murah rezeki selalu…;)

I tot Wordless Wednesday ni memang hari tanpa kata apa-apa. Kiranya tayah buat entry lain dah. Buat entry ada gambar tu je. Tapi My tengok Ujang, Kak Mas elok je update entry baru heheh.. kiranya tak bape nak wordless sangat lah kan.. Jadinya, My pun hapdet lah entry ini..;D

Bila dah makan 3 ketul pizza tadi baru rasa menyesal sebab melantak banyak sangat. Patutnya makan sepotong pun dah cukup kan. Tuhla makan ikut nafsu camni la jadinya…T_T.. diet pun entah ke mana…..-.-’.. My rasa badan dah tak normal dah ni. Baju kurung pun bleh jadi sendat y’ols…. Tak gemuk hapenye camtuuuuu… dah sadis sangat dah nihhhh….uwwwaaaa camne nak bagi kurus nih.

Kalau tembam camne nak kawen? Tak cun la kalau pakai baju panten nanti….isk……

Nota kaki: Dah tengok Nora Elena sampai episode 11!!


4 comments:

mas saari said...

boleh je nak update entri lain, tapi entri yg wordless tu jgnlah letak apa2 penerangan pun!

my tak gemuk lah, comel je!

Cik Ezy said...

diet tu nt2 la..
mkn je mnde pree..
hehekk

msredcheesecake said...

CIK MY,
DASATNYA MELANTAK...HHEEE...DASAT LAGI MSRED MELANTAK....

KAMIHIDUP said...

kalaulah dapat makan bos belanja. peh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers