9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Tuesday, June 7, 2011

Putus Tunang

Hurm… sukar untuk diluahkan akan perasaan ini… sedih memang sedih tapi nak buat macam mana.. dah takdir.. dah itu yang tersurat… Tuhan je tahu bagaimana...

‘Kalau sudah tiada jodoh apa lagi nak ku heboh…’…

My kuat.. My tak nak menanges.. My kena tabah…
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Sebab dah itu yang tertulis di dalam script.. Nak buat macam mana kan? Sebab Idham tu bukan hero utama. Seth Tan tu yang jadi teraju utama. So tak kisahlah kalau Elena putus tunang pun isk isk.
ihsan google
Baru tengok Nora Elena sampai episode 7 di tonton.my. hehe.. Dah sampai pun part Elena n Idham putus tunang… ;D

My putus tunang? Mintak simpang Malaikat 44…T_T

Besh plak layan Nora Elena nih… Tapi y’ols yang dah bertunang tu jangan sesekali buat macam ni oke. Yang perempuan jangan ikut je lelaki lain selain tunang anda. Harus jaga perasaan lelaki yang mencintai anda. Yang lelaki plak jangan suka main tuduh melulu tanpa usul periksa tanpa dengar penjelasan. Kalau dah kenal dengan bakal isteri sepatutnya anda memahami dia jenis macam mana. Bukan buat keputusan terburu-buru.. kelak anda sendiri yang menganga rugi… 0_o

Dah dah. Jom buat keje. Got time nanti layan lagi Nora Elena..;)

Ok bai


10 comments:

::p0t pEt iLa:: said...

seres syok cite nih! :)

mas saari said...

aduh...ramai betul peminat nora elena ni! akak tak layan pun...huhuhuhu

Syazwan said...

saya lah seth tan itu.

cantekk said...

ikmal ke eidham?

oo baru smpai part 7 ek,,
blumba ngn ujang la ni ..hihi...

... said...

as salam..
norelena?

putus tunang, then kawen.
hoho~

tapi ramai lelaki layan cerita ni. sebab nak tengok saleha tu. hadei..
pakcik tak layan. makcik my layan ke?

... said...

bluek~
orang yang dah kawen dan dah bertunang patut tengok.jalan cerita cerita perjalanan hidup orang yang dah kawen. ha! suami isteri, tunang, boleh ikut skrip dan jalan cerita. ahaha~ yang muda2 lepak layan cerita BONG

haha~
aik? keje2 pun, layan blog.
bluekk~

::Mastura Zakaria:: said...

sy tak penah layan nora elena...hihih..asal nak lyn ja tetidoq..

Sunah Mohammad said...

errr... saspen lah my ni... T_T

fyna said...

erk....pengaruh tv..
tak elok utk bdk2 nih..
hehhe...
:)

Pak Syahot said...

kak MY kne ljukan speed drama marathon nora elena tu...sbbnye kt tv3, cter tu dh nk hbes dh....tnggl lg bpe mgu je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers