eceh speaking London plak kan..;D biase lah kan dah nak pegi HCM nih kenalah asah sket lidah nih heheheh..
Title atas tu sebenarnya tajuk training My untuk 2 hari nih... HR hantar email sape2 yang nak attend training ni so, apalah salahnya mengjoinkan diri.. boleh gak improve English yang berterabur nih kan.. (takpe company bayar semuanya haha). Keje kat listed company beb.. speaking kenalah berabuks sket hahahaa... poyo~ -.-'
Eh oklah. nak pi solat. masuk training balik kul 2.30 nih. Trainer besh giler weh!!! speaking London superb! hoho
**Yang tak sobar sobar tahu pemenang GA tuh.... sobar itu separuh drpd imannnn.... (rajen korang masuk sini tgk hapdet My eh. cuba kalau tade buat GA tuh,, tadenye nak datang an an.. grrrr)
footnote: weh barang tak packing lagi nih!!!!



5 comments:
me suka speaking rojak..biasalah orang penang..so cakap pun suka pening
Sedih...takde pun url sya kt GA akak...da join da....huhuhu :(
saya pun tak packing lagi barang ni..fly jumaat jugak...
New Entry: Two more day, time to fly
as salam..
oh! dah nak poei!!
=p
ooo..ngurat trainer~
ekeke~ kantoi!
XD
barang tak packing?
beli je kat sana.apa susah~
fulus ada kan~
XD
SaLaM Mai...
WaH!~ SPeaKiNG LoNDoN.... NaNTi BLeH La BuKa KLaS BaHaSa iNGGeRiS Kat BLoG... (^_____^)V
Post a Comment