9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Thursday, May 5, 2011

agak-agak korang boleh buat aksi macam ni tak?

Petang-petang rasa mengantuk plak..
Jom layan video besh...
kalau budak kecit ni boleh buat takkan korang yang da beso tak boleh an an..;D
haha... comel kan kan?
makbapak budak ni senget ajar bukan-bukan..-.-'


Amaran: 
kalau rumah y'ols tade tangga macam ni toksahlah dibiarkan anak main dengan tangga hoke....;D


**psssttt... dah join GA My belum? My dah nak gi Ho Chi Minh cari hadiah nih hehe
kalau belum klik SINI oke! 

3 comments:

DDCzone said...

da macam bo boi boy lak... hha

-----------------
DDczone Update Setiap hari ... Jom Klik sini

... said...

as salam..
ahahaha~ suka!
ok2. dapat anak, nak ajar dia lompat2

=p

SiS NaD said...

SaLaM...
CoMeL GiLa, oK!~ HeHe!~ TaPi PeRuT Dia Tak SaKiT Ke? HuHu!~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers