9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Monday, May 2, 2011

Hari Qiamat nak dekat??

Selamat pagi y'ols... My baru nak hapdet entry..  Pagi tadi lepas Subuh n berkemas sket My sambung tidur heee~ Yela, bila lagi dapat peluang macam ni kan.. Time hari bekerja konpem la tak dapat... bangun pagi seawa; jam 6... balik paling awal pun maghrib.. tidur dah pukul berapa... memang letih... tak cukup tidur.. So, masa-masa macam ni lah My patut ambil peluang berehat secukupnya... Alhamdulillah... rasa lebih segar... hehehe

y'ols nak tahu tak... tadi kan.. My mimpi.... My mimpi My bangun daripada tidur.. lepas tu hari gelap sangat.. guruh berdentam dentum... My jengah ke tingkap.. Nau'zubillah... My nampak kalimah ALLAH di langit... banyak... banyak sangat... tak cukup dengan itu My nampak sepasang mata di awan.. sedang melihat ke arah bumi.... Orang ramai semuanya sedang menghadap langit.. melihat kejadian yang tak pernah terjadi...

Lepas tu... My dengar sayup-sayup seperti ada orang membacakan ayat Quran... bunyinya seperti tasbih yang selalu dibaca dalam astro oasis tuh.... Ya Allah... My takut sangat... My kenang balik.. berapa banyak amal yang My dah lakukan sebagai bekalan ke sana.. My kenang pula berapa banyak dosa dah My buat... mampukah amal-amal yang My lakukan menutup segala dosa My?? Ya Allah.....

Tak lama lepas tu, My terjaga dari tidur... hmmm... mimpi rupanya.. Subhanallah.... berdebar-debar bila My teringat mimpi itu.... T_T

Moga Allah mengampunkan dosa-dosa kita... Di masa kita sedang bahagia dengan kemewahan dan keindahan dunia.. jangan lupa kita masih ada kehidupan di sana kelak... bekalan jangan dilupa.....

renung-renungkanlah.....

*jom pi kenduri kawen Ujang ngan Yana!!!*

Dah join GIVEAWAY My??

4 comments:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

nauzubillah dear...mohon kita dijauhkan dari maalapetaka ok ;)


Cik Bunga bukak langkah neyh, jage2 haaa... adehh, dehhh

Cik Ezy said...

mgkin ade mksd t'tntu dlm mimpi tu..

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

huh...gerunkan kan kalau dapat mimpi macam tu..tapi sebenarnya bagus supaya kita sentiasa ingt kiamat itu makin dekat.

Faten said...

Mungkin ader hikmah disebalik tue.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers