Assalamualaikum... apa khabar y'ols? iman y'ols? solat Subuh tak pagi tadi? InsyaAllah kalau pagi hari dimulakan dengan rasa syukur.. solat tak tinggal.. minit-minit berikutnya pastu mendatangkan manfaat pada y'ols..;)
errr.. My buka nak bersyarah.. mengingatkan sesama Islam je...;)
eh. dah baca entry semalam? pasal penyimbah asid durjana tu?? kalau belum klik SINI oke.. patut baca supaya lepas ni y'ols yang wanita tu lebih berhati-hati bila keluar... doa-doalah kita dijauhkan dari perkara yang tidak baik seperti itu oke..;)
sehari sebelum My ke Vietnam haritu My attend training 2 hari.. lepas tu, terus sambung cuti 5 hari ke Vietnam.. balik Vietnam keje 3 hari pehtu hujung minggu cuti sampai ke Isnin lepas ni. Pehtu keje baru sehari (semalam), harini pergi training lagi..;D pergh... heaven betul hidup kau ye My... suka letteww.... heee~
So, My takkan berada di office sepanjang 2 hari ni. (rabu dan khamis).. pergi ke training academy menghadiri training hehe.. kali ni training pasal Microsoft excel plak. Saje tajamkan ilmu berkenaan excel. Yela, penting tu. Dulu buat table pakai microsoft word taw sebab tak pandai guna excel..-.-'
Sekarang My kat office. Dekat pukul 9 am kang My kuarlah pergi training. Training Academy kat level LG2 je... (office level 13).
Sekarang heaven laaa... pasni keje melambak menanti kauuuuu... padan muka den... oklah.. nak cau dah. yang bekerja tu sila rajin-rajinkan diri anda jangan asyik berblogging je..;D
ok daaaa...~



5 comments:
wah2 :) kak my pi training excel ? nk ikot :D. haha.
kak my, exchange link nk ? :)
Belajor Excel baik-baik yer... nanti nak belajor...hehehe
take care My..hehe
ne asyik blogging ja neh...malas rasa nak g kelas...ehhe
meh blaja ngan qaseh,,sini open kursus komputer hihi
Post a Comment