9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Tuesday, May 24, 2011

Jom hulurkan bantuan!!

Salam Isnin semuanya… eh eh.. dah Selasa eh? heee~ yela, semalam kan masih bercuti sampai terlupa hari sudah..;D

Sihatkah semuanya? Masih ada Monday blues?? kemon… kemon… jangan disambung plak jadi Tuesday blues hehe. My? Bersemangat harini. Mungkin sebab rasa segar setelah berpeluh dek kerana bermain futsal di Sports Planet malam tadi..;) Masih perlukan sedikit latihan.. sebab My takut bola…-.-’…

Oklah. Nanti got free time kita sambung ye.. Pentingkan perkara yang lebih penting daripada yang penting..;) apa lagi kalau bukan bekerja!

Bokojo lah kito sekueknyooooo… lalalalalala~

**Dukacita dengan berita tanah runtuh di rumah anak yatim Hulu Langat tempoh hari.. semoga roh mereka ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Amin… Al-fatihah~  jom hulurkan bantuan!!

5 comments:

Dayana AZ said...

waaahh kak my main futsal ? teringin ouh haha...
eh kak my da dpt details dayana kn utk lucky draw tu?

Sunah Mohammad said...

al-Fatihah untuk mereka...

EZAN IDMA said...

alfatihah :)

BRO_MONDAY said...

miss My : salam ('',) wah...main futsal ek? terbaik lah ye...hmm~ pasal bantuan ni, jom usha ai punye entry pulak...

Jemput singgah ye... ('',)
http://bromondayslife.blogspot.com/2011/05/urusan-kebajikan-bromondays-life.html

template yu ni kemas + ceria...gabungan warna yam power...menarik lah...sejuk je mata memandang...

... said...

al Fatihah buta mereka..

adei..mentang-mentang monday..bro monday pun kat sini. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers