9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Wednesday, May 4, 2011

BEN ASHAARI LELAKI vs PEREMPUAN

Oke.. sekarang jom layan Segmen Bro Ben plak… nak join? Klik SINI!
header baru lagi..-.-'

My perempuan so, persoalan yang sering bermain di kepala otak My mengenai lelaki adalah: 

1)Kenapa lelaki susah nak mengalirkan airmata? *My dah banyak nanges sebab lelaki tapi lelaki tak pernah menanges sebab My.. uuuwwwwwaaaaaaaaaa!!!
2)Kenapa lelaki boleh berlagak tenang bila ada masalah? Bagaimana lelaki lakukannya? Sedangkan perempuan lebih beremosi.. hurm.. *patutlah talak jatuh di tangan lelaki kan?
3)Memanglah sunnah nabi, tapi kenapa lelaki nak berkahwin lebih daripada satu?? Apa agaknya diorang rasa bila kawen banyak ek? Sedangkan perempuan tak boleh. Isk x adil
4)Weh!! besh ke jadi lelaki ni? ape yang korang buat rasa macam bangga sangat sebab korang lelaki?
5) Soklan terakhir, eh apa korang rasa bila bersunat ha? Tak sakit ke? -.-'
Ok tu je.. ce jawab.. ce jawab...0_o

**Weh dah tengok hapdet pasal GA? klik SINI!

2 comments:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

dear...mane kamo neyhh? :(

Yang dinanti..yang ditunggu², cewahh.. meh sini..

Pengakuan Cik Bunga berani mati punye lah! HARUS baca

trigyy said...

hahhahha.. lelaki nk bjet macho la kot. tp edi tak, edi mnja, sllu nanges.. hhahhaa.. sunat? sakit sikit.. hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers