Hello y'ols.. selamat pagi... masih tidur? wah wah wah enaknya dia dibuai mimpi huhu.. My? baru lepas bersahur... mata pun masil terkebil-kebil... Harini masuk hari ke-3 berpuasa.. Alhamdulillah.. 2 hari sebelumnya berjaya mengekalkan tahap keimanan untuk menahan lapar hingga ke petang hehe..
My puasa sebab... faktor-faktor ke arah kegemukan yang semakin membelenggu diri ini. Obses nak kurus??? eh bukanlah macam tu.. My rasa My patut puasa sebab dengan napsu makan yang ada pada diri My ni akan membawa keburukan kepada diri My sendiri.. -.-'.. Lately ni apa yang My pasan, berat badan maintain berat...T_T baju kemeja dah sendat sana sini... seluar slack apatah lagi... yang masih boleh masuk kat badan hanya baju kurung... sadis tak sadis tak? -.-'.... My siap soping baju baru y'ols! Carik blouse terus.... dahlah mahal...T_T Yela, takkan hari-hari nak pakai baju kurung kan.. katepun kerja part marketing... nak pakai lagi baju yang dah semakin kecit tu (menjaga hati sendiri..-.-') kang terbonjol sana terbonjol sini plak... adeh.. tak sanggup den..
My tanak gemuk dan My nak sihat! My cubalah diet macam mana pun My tetap akan kantoi! T_T So, berpuasa je boleh mengawal pemakanan My... Kalau badan gemok tapi sihat takpelah kan? Kalau kolestrol, lemak je penuh dalam badan? kan ke bahaye tuh.... an an? So, silalah beri semangat untuk My berpuasa..;D nak buat straigt Isnin - Khamis je.. InsyaAllah... lagipun, bolehlah My ganti puasa sekali..cepat sikit habes taklah terkial-kial nanti...;)
Oklah y'ols.. dah azan... My nak mandi-mandi, solat dan bersiap ke kerja..;) wah kentalnya den harini tak sambung tidor pas sahur....-.-' Mahu tertidur dalam opis ni kang... demmm....
ok bai!
Dah join Giveaway My? kalau belum klik SINI oke! 0_o




17 comments:
gemuk tu comel
selamat berpuasa!
gud luck dear..
hehe..
fyna pown risau ngn berat bdn nih..
hehehe...
nih pown turun 49 kg je..
hikhikhik ^^
janji sihat tubuh badan kak .
jangan menyiksa badan sudaa :)
cik bunga tengah berusaha utk menchubbykan pp neyh, uhuh~ tension !
Jangan terkejut Bumblebee bertukar jadi Vivabee cik bunga, hahah
lalala.. tembam!!.. =p
@berita sensasi
tak comel la...comot adela..T_T
@Mas Saari
Thanks kak!;)
@fyna
49kg tu dah ringan hoke! grrr -.-'
@Cik Fai
hehe.. ni sbb nk sehat la ni. klu tak puasa byk mkn mknn rubbish..;D
@♥.::cintabunga™blogspot::.♥
meh amik lemak my sket nak..-.-'
@Along Usop
grrrr!!!!
hahaha..nak² :p keke... my mmg, da png jd group powerpuff pon tak pollow gak :( sedeyyy!___!)
meh tepek banner cik bunga disini..cik bunga tgglkan code kat shout box :) cik bunga amek kamo punye jugak taw. eh alamak, mane code? ;)
jangan makan malam la....confirm cepat kurus
cuba jgn makan selepas pukul8...
if nak diet, survey dulu diet ape yg my nak buat...time diet, jgn lupa amik supplement untuk bg tenaga.. :D
samalah..
baju seme dh mengecil^^
gud luc berdiet!
kalau tak puasa pun boleh kawal pemakann kan.. tambah lah dgn jog ke okay..
my...nape follower kamo takde..? keee mate cik bunga yg kero nie, adehhh +__+
<a href="http://ikmalira87.blogspot.com/2011/04/c-i-n-t-u-n-g-promote-inai-terbaik.html><b>INAI TERBAEKKK utk korang @ sedara mare @ saje gatal² nak pakai.. Takkan dpt kat kedai INDIA okeh!</b></a>
Post a Comment