Whoooooo sejak semalam dah beberapa kali My pengsan kerana kebatakan yang teramat sangat! Ops tapi pagi ni kena cover rasa batak tu sebab ada kat office an an.. hehe…
Kalau malam tadi Bro Framestone menjadi kawan My di fesbuk pagi ni plak?? My diiktiraf antara 9 blogger paling meletop terbabor di bulan Mac!!! Err bukan di dunia mahupun di Mesia lah tapi… di hati blog Faizal Fredley!!! Semalam blogger dot com.. harini pun blogger dot com wooooo…. Sape tak jakunnnn…@___@
| Klik untuk pandangan yg lebih mesra alam |
Atas permintaan, My dah pun letak FF dalam senarai Celebrity Blogger hehe… Bagi My bloglist sebelah ni semuanya otai2 blogger yang My buat reference untuk terus maju dalam bidang ni.. **pergh poyo giler hayatttt. Apapun, tenks FF sebab sudi backlink My salah seorang di situ…^_^ pssttt.. bila nak follow blog My plak? heeee...~
Pergh.. kombang semangkok den harini… senyum pun meleret sampai ke telinga~ Lalalalalalala~



22 comments:
pehhhhhh!
tak suka perkataan batak....cam gangster...tetibe*
haha memang best dapat backlink ni..lagi2 kat blog yang pemes2..kan?hihi
jom terjah: wajib boikot, haha
wah! congrates my!
ble la agknye blog sy nkjd popular ya. hik3.
waaaa...beshnye...
tu diaaaaaa...yang saya teka siapa myzatul akmal abdullah tu taknak masukkan gak ke?? hahahahahaha~
@yuyu zulaikha
jeles tak jeles tak..;P
@Putri Bongsu
ahahahah.. batak=jakun... manja laaa...;P
@Faziera
besh2!!!;)
@eqhaZIN
hehe. boleh2 usaha jaya oke!!
@fyna
memang besh!! smpai skrg senyum smpai telinge..;P
@Sunah Mohammad
Haha... nanti2 nak tunggu otai2 yg meruntun jiwa br leh dpt entry! ngee~
blushing...tiba2 pulak rasa segan duk sebaris ngn celebrity blogger lain...argh...nak bunuh diri jer rasa...FF dah follow..sorry lambat follow..heheh
ni conferm senyum seminggu tanpa henti ni hihihi :p
ENTRY HOT : Nak Merajuk
@Faizal Fredley
@___@ owh terima kaseh!!!!
oke.. kamu layak utk terus berada di situ...^_^
@nora
ngee... tawu xpe...sengih smpai habes weekend..;P
wohaaa...
fuyyoo... eheh2... masuk list dah??.. nak gak bleh??.. =p
*tekejut jap tadi kuar pop up.. ingatkan ape la.. huuu....
cehh dia nak jugak selebriti tuu. hehe
@Along Usop
hehe.. My pun mentah lagi along.. apelah sgt bloglist tu pun..;)
My baru dpt jejak Along.. pasni kite kwn2 hoke! sok2 da ngam br masuk list!;P
as salam..
hoho~
tahniah kak ;)
@...
ws..
tenkiu!;)
Post a Comment