9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Saturday, April 9, 2011

bangun pagi di tengahari...

Assalamualaikummmm!!!! hai hai hai...! Selamat pagi!! eh eh... rosak ke jam My nih??? Dah kul satu???? biar betik??? tengok jam laen plak.. errr... errr... selamat tengahari semuanya... dah bekpes ke?? eh err.. dah lunch ke?? ngee~

Lupa plak. pagi tadi selepas subuh.. My sambung balik berkeruh dek kerana badan yang kepenatan dek kerja.. mata yang kuyu dek panahan ubat batuk... ye.. selepas seminggu yang lalu demam My masih batuk lagi. padan muka sape suruh kau bedal air yang berais!!! Makanya, My lebih rela membiarkan baju tidak berbasuh untuk tidur yang terchenta.. My lebih rela biarkan bihun goreng berlaukkan ayam bersama karipap dua ketul pemberian si dia tidak termakan untuk tidur yang dikasihi.. "yunk.. gi kuar depan pagar jap yunk.. amik bekpes nih".. makanya dengan muka sembab selekeh nak mampuih My kuar amik bekpes lalu si dia pun berlalu ke mana tah. company ada kick off seharian katanya... masuk rumah pap!! tidur balik........ZZZzzzzzzzzzzzzzzzz

Bangun-bangun tidur... tengok jam.. what?????!!! almost 12pm!!!! heeee..... tu malas-malas lagi nak bukak mata. pergh... syiok betul tidur pagi nih.... Dahlah masa dengar bunyi jam subuh tadi My ingat harini keje.. rasa tak semangat nak gi keje pagi tadi.. skali baru teringat.. harini Sabtu la!! itu jam kejut subuh laaa bukan g keje... hampeh~... 

Mandi sudah.. makan pun sudah.. basuh baju on the way.. sekarang My nak gi solat zuhur dulu oke!

Stay tuned!!

footnote:
Jadi follower My sekarang! cukup 500 sebelum 13hb Mei, 
My buat GA beli hadiah dari Ho Chi Minh!^_^

3 comments:

Bella Ayub said...

hye babe..my 1st visit..

sempat jugak tu dalam kekalutan membasuh kain dengan meng-post 1 entry

Qaseh dalia adelia said...

hamboiii bangun lewattt hehe ..syok tido

putERi-kAtEk said...

amboiiiiiiiii amboiiiiiiiiiiii lawan tokey......hahahahhaaha...jom jadi geng!!! hahaahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers