Ini Entry Melekit. Untuk entry baru sila scroll ke bawah
| Tahniah Shida you're 400 follower!! |
wahhh kurang sebulan je dah bertambah lagi 100 menjadikan jumlah followers sebanyak 400! weeehuuuuuuuu!!
Seperti yang sedia maklum, 13 May nanti My nak bersuka ria ke Ho Chi Minh. Lihat ENTRY ini. So.. selain membeli buah tangan untuk keluarga dan buah hati terchenta, My ingat nak beli la jugak untuk sahabat-sahabat blogger yang terchenta.. mahu tak mahu tak??
So, My ingat nak buat Give Away pertama! Tapi... itupun kalau follower My cukup 500 sebelum tarikh berkenaan. Kalau cukup 500 je terus My ON Give Away!! Sebagai tanda penghargaan untuk diri sendiri dan semua peminat followers a.k.a readers belog My!
Macam mana? boleh bagi 500 follower dalam masa terdekat ni?? klik la FOLLOW sekarang!!^_^
Hadiah ape?? kena pegi Ho Chi Minh dulu lah baru tahu oke!!
**Ada sapa-sapa nak sponsor hadiah tambahan?? boleh jugak kalau sudi... (test market....=__='). Nak tengok boleh jadi macam Yuyu Kecik ngan Ujang Kentot tak....T_T
eh! ade poll kat side bar kanan nih. sila la jawab ye! hehe maceh!
eh! ade poll kat side bar kanan nih. sila la jawab ye! hehe maceh!



17 comments:
akakakakaka...jojet jojet
nak jugak..nak jugak..hehehe..
tahniah!!!! hahahahaa...wawawawawa..
tahniah!!!! hahahahaa...wawawawawa..
nak..... nak.....
tahniah !
dah follow kamu..hehee so lepas ni ajak ga tau kalau nak dah buat.heheee
*jadi team jommm.heheeee
dh follow lama dah..hikss..cpt cpt follow my..nk adiah dari ho chi minh nih..hehe~
wahhhh, nak adiah jugak ^^
wahhh..cepatnye naik! bagus, bagus...skang pun dah nak dekat 500 tuuu...
nak nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk jugak ") heee
kak mai kter da follow!!!!!!!!
cannot wait, nx adiah!
hak3
salam kenal dari ewanrani...nice blog...heh..slalula2 singgah ewanrani ntn ewanrani singgah blk...
WHOAAA NAK PRESENT DARI HO CHI MINH ^^ MAU MAU :)
tahniahhh
fyna nk gak..hehehe..
kak my! ble bole start join nih ?
klu da bole ti gtau dayana eh :D!
Post a Comment