9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Friday, April 22, 2011

malam jumaat yang puas!!

Malam tadi tidur lambat… tah kenapa mata My segar sangat.. walhal sebelum balik dalam kereta tadi dah terlelap-lelap keletihan… Balik je rumah mata segar…demmm..

Dek kerana masih segar.. My telah digoda… demmm~ Pada mulanya My menolak sebab dah terlalu letih dan nak masuk tidur.. Tapi….. sape yang boleh tahan nafsu kan?? Akhirnya My kalah jua…. 6 round My hentam….. pergh…. Seyes korang.. My takleh tahan nafsu yang membuak-buak nih!!!! Nafsu apa??? Lagi mahu tanya ke??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
NAFSU MAKAN la!!!!!


Hamik kauuuuu 6 bijik doyan My sental dengan kakak-kakak serumah (kami bertiga)… My memang dah lama sangat teringin nak makan doyan banyak-banyak gini!!! Nak ajak enchek tunang dia tak bape suka doyan setakat seulas dua boleh lah die telan… grrr tak remaja langsung!

Inilah yang dikatakan rezeki.. dah lama My impikan nak makan doyan banyak-banyak dan berjemaah macam nih… puas dah ku pujuk enchek tunang tapi masih tak tercapai hajat.. dan akhirnya…… My puas!!!!! Itu pun ada banyak lagi korang.. sampai panas lah dalam badan nih heee~ datang dari Taiping doyan tuh jangan main-main… nyum nyum….
Huuuu… inilah yang dikatakan malam jumaat yang puas!!! ^_^  burpppp… erk janganlah sendawa bau doyan ni kang…-.-’


**haa.. pikir apelah y’ols nih.. I masih suci yuuuu auuuwwww..;D


16 comments:

Izamir Ridzwan said...

mmg puas lah kalau pekena duriann

forever love said...

sodap gler.. grrrr..

laskar pelangi said...

wahh! minatnya dia makan durian;)
hik3x

mama comel said...

hahaha...kesengalan mu terserlah la kak my!

sedap diyan.. tak tinggal sikit pon..ceh!

mynameismy said...

@IR

ngeh3... IR pun masuk sini la macam tak pecaye..;P

mynameismy said...

@Atiq

knape ade grrr tu hahaha

mynameismy said...

@Laskar Pelangi

dap tau!!! nyum3!

mynameismy said...

@mama comel

ngeh3....igt poyot sndiri sudeh..;P

Sunah Mohammad said...

dahsat noooooo makan derian!!!

mynameismy said...

@Sunah Mohammad

ngee~ -.-'

♥sophie♥ said...

wahh bestnyaaaa,, heee
ade satu kisah ary tuh,, my dad silap sgka durian ngan kelapa,, hahhaha
sbb that tyme tgh mlm,, smgt pusing keta nk beli,, skali kelapa laa,, wuwwuu :'( hahaha

mungelily said...

kalo cenggituhh memang puas ler...
hahaha

Isteri Encek Bard said...

tu dia My.... banyak betol biji deyan tu

mynameismy said...

@♥sophie♥

hahah... mesti kempunan kan kan..;D

mynameismy said...

@mungelily

puas sangat!!!

mynameismy said...

@Isteri Encek Bard

byk2 entry my harini yg ni jd pilihan ieb ye..;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers