Malam tadi tidur lambat… tah kenapa mata My segar sangat.. walhal sebelum balik dalam kereta tadi dah terlelap-lelap keletihan… Balik je rumah mata segar…demmm..
Dek kerana masih segar.. My telah digoda… demmm~ Pada mulanya My menolak sebab dah terlalu letih dan nak masuk tidur.. Tapi….. sape yang boleh tahan nafsu kan ?? Akhirnya My kalah jua…. 6 round My hentam….. pergh…. Seyes korang.. My takleh tahan nafsu yang membuak-buak nih!!!! Nafsu apa??? Lagi mahu tanya ke??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
NAFSU MAKAN la!!!!!
Inilah yang dikatakan rezeki.. dah lama My impikan nak makan doyan banyak-banyak dan berjemaah macam nih… puas dah ku pujuk enchek tunang tapi masih tak tercapai hajat.. dan akhirnya…… My puas!!!!! Itu pun ada banyak lagi korang.. sampai panas lah dalam badan nih heee~ datang dari Taiping doyan tuh jangan main-main… nyum nyum….
Huuuu… inilah yang dikatakan malam jumaat yang puas!!! ^_^ burpppp… erk janganlah sendawa bau doyan ni kang…-.-’
**haa.. pikir apelah y’ols nih.. I masih suci yuuuu auuuwwww..;D



16 comments:
mmg puas lah kalau pekena duriann
sodap gler.. grrrr..
wahh! minatnya dia makan durian;)
hik3x
hahaha...kesengalan mu terserlah la kak my!
sedap diyan.. tak tinggal sikit pon..ceh!
@IR
ngeh3... IR pun masuk sini la macam tak pecaye..;P
@Atiq
knape ade grrr tu hahaha
@Laskar Pelangi
dap tau!!! nyum3!
@mama comel
ngeh3....igt poyot sndiri sudeh..;P
dahsat noooooo makan derian!!!
@Sunah Mohammad
ngee~ -.-'
wahh bestnyaaaa,, heee
ade satu kisah ary tuh,, my dad silap sgka durian ngan kelapa,, hahhaha
sbb that tyme tgh mlm,, smgt pusing keta nk beli,, skali kelapa laa,, wuwwuu :'( hahaha
kalo cenggituhh memang puas ler...
hahaha
tu dia My.... banyak betol biji deyan tu
@♥sophie♥
hahah... mesti kempunan kan kan..;D
@mungelily
puas sangat!!!
@Isteri Encek Bard
byk2 entry my harini yg ni jd pilihan ieb ye..;D
Post a Comment