Sementara tunggu masa nak keluar menonton wayang jam 11.45 malam ni.. My nak join segmen yang dianjurkan oleh momma hot nih.
Oleh kerana Pinky Momma minat gilerz dengan kaler pink My gunakan pink untuk font color entry ni hehe.. jom layan segmen Pinky Momma..;)
Pinky Momma!! My notice momma hot ni di rata-rata komen blog.. dah familiar sangat bila nampak Pinky Momma drop by comment kat belog-belog. hehe.. My pernah jugak menjengah ke sini tapi baru harini follow...0_o..
So, sebagai pengiktirafan kepada momma hot yang suka pink ni.. My tepekkan banner beliau di ruangan banner di belog My..;) dan secara rasminya My nak menjemput Pinky Momma sudilah kiranya join Giveaway pertama My di SINI...Semoga Pinky Momma terus success dalam dunia belog di samping menjadi isteri dan momma kepada baby yang comel!;)




No comments:
Post a Comment