9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Friday, April 15, 2011

Giveaway Ujang9897

Semalam nampak Ujang hapdet entry baru!! GA???? whoooo!!! dia buat GA tueee.... Tapi sponsor... ceyt. kedekut la tuh nak kuar duit poket sendiri..;P


Mesti Layan!!! Pastikan nombor aku naik jang!!

Syarat-syarat adalah:

1) Letak Header Pilihan Malaysia kat atas tu ...hahahah (tak wajib)
Tak wajib so aku tak letak...;P

2) Letak satu gambar korang yang sempoi ...( tak wajib) 
Tak wajib tapi aku nak letak jugak...
Sebab aku bajet cun!!;P
3) Bebel la apa-apa..nak kutuk blog aku pun boleh...('',) ( tak wajib)
Tak wajib so aku tak buat pape. kang puji ko kembang semangkuk tandas.. kalau aku kutuk ko samakan aku dengan zaki plak.. lalalalala~

4) Tag 2 orang (bagitau la dorang ek)
Ini takde tulih tak wajib ke? isk kena tag la nih??? grrr
YanaMIB (tunang ko)
Putri Bongsu

5) Tinggalkan entri penyertaan di entri ini...
Wajib!!!


* kalau rajin follow ek..('',)
Dah lame dahhh aku folo!!!


ok papai!! pastikan aku terpilih!!!

5 comments:

YanaMIB said...

dush! dush! kena tag daa..haha..br pk xmo buat pn GA pakcik sorg nih..haha =P

putribongsu said...

adehhhh....sabar2..byk koje ni

mynameismy said...

@YanaMIB

ngeh3... join gak! haha

mynameismy said...

@Putri Bongsu

layan2 rugi ujang wat tu weh..;P

solo molo said...

singgah dari blog abang ujang...
abang katanye...
hahaha...
good luck ya !~


http://solomolo.blogspot.com/2011/04/giveaway-ujang9897.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers