Ini Entry Melekat! nak entry baru sila scroll ke bawah..!
Ho yeh!! Ho yeh!! Berjaya jugak mendapatkan 500 followers seperti yang diharapkan.. terima kaseh followers! Jasamu ku kenang! Pada sape-sape yang My belum follow balik let me know oke..! Bukan apa, mungkin terlepas pandang.. ada jugak yang masih tak letak link so My tak boleh nak jejak balik…T_T…
Seperti yang dijanjikan! Follower pun dah cukup 500 malah dah lebih-lebih dah.. 0_o.. So, pada bila-bila masa saja Giveaway pertama My akan dilancarkan!! Bila?? Opss tungguuuu….!!
My ingat mula-mula nak buat contest.. pehtu bagi soklan mencabar sket baru lah adventure gitew! Tapi… macam tade idea plak nak buat contest ape..-.-’ Lagipun, this is My first time nak buat segmen macam ni.. so… sebagai permulaan… My buat GA je oke..;) and pemenangnya My akan pick randomly.. tengoklah nak guna random.org ke.. tak pun My cabut sendiri jek buat style lucky draw giteww.. hahaha… Let me think hoke!
Apa yang perlu anda lakukan??? Tunggu sahaja hapdet daripada My.. mungkin esok, lusa… eh eh.. tak mungkin tak mungkin sebab esok lusa My cuti berbelog.. So, mungkin minggu depan??? Tungguuuuu…….!
Hadiah??? Seperti yang My dah beritahu sebelum ni, My bakal ke Ho Chi Minh, Vietnam pada 13 Mei 2011 nanti untuk bersuka ria.. So, hadiah-hadiahnya akan dibeli di sana !! Deal??? Chantekkk…..^_^
So… Keep on updated hoke!!! See u guys!!! **eeee tak sabarnye… erk!



11 comments:
wahhhh
bestnyer daaa 500
kaloi baru 200 jerk huhuhu
follower dah 500?? wah tahniah2...
sekarang dah 523 followers kan...
tahniah...;_)
hooyeah tak sabar nii ^^
Tahniah.Jom tambah follower dan jumlah pembaca.
JOm Joint.Blog akan di pamerkan ke page yang mempunyai 16000 fan page
Peraduan
FARISZ@AZ.Com FanPage
Thanks y'ols!! tunggu GA diaktifkan hoke!;D
myyy!!! make sure GA tu tutup lmbt sikit hokay!! rabu ni ai dh start cuti..next week lagiiii laa x dan nk on9 kutttt..isk isk..nnt x sempt nk join GA my..hehe =)
was here.. =) hey cepat buat GA..jgn lupa tag..nak join...huhu =)
waaa beshh nyer..500 sudahhh hehe tompang eppy jugerkk (:
tahniah da ada 500++ follower~ hehehe :)
wah...tahniah yer~!!
kucing baru mula berblog...
x der followers lagi..
haha
Post a Comment