Whoooo….. bukan nak tunjuk yang kasut My tu mintak diganti ye sayang-sayang semua… akan tetapi… nampak tak kaler tu gelap sket.. patutnya dia nampak cerah dan suci sket… akan tetapi….
LENCUN!!!! Bukan tahap lembab-lembab je ye.. tapi lencun sampai boleh diperah…-.-’..
Heee… kenapa? biasalah.. My kan manja sangat.. nak drive malas.. nak naik komuter lagi malas.. So, enchek penyayang yang hantar pergi balik kerja.. -.-’ Nak dipendekkan cerita.. pagi tadi kat kepong hujan… bukan dari pagi tadi.. dari malam tadi hujannya bawa sampai ke pagi.. Masa pagi nak pergi kerja dah gerimis-gerimis je so kami gerak je lah ke kerja seperti biasa..
Sampai kat Bandar Kepong.. omg! hujan lebat hoke.. terus berhenti di bus stop nak sarung raincoat. Fine. Raincoat My enchek penyayang nih bawa bajunye jek. Suar tade…T_T… dia kate.. ‘takpe.. tak basahnye…’… dia punya full raincoat hoke. Pastu dah gerak lagi separuh jalan hamik kauuu… hujan semakin mencurah-curah.. den takleh kate hapelaaa.. seluar tuh dah basah hoke. Air dah masuk sampai ke kulit….T_T…
Terus dia benti kat bus stop lagi… fine. Seluar dah lencun tahap gaban! Uwwaaa.. cane nk masuk opis nih. nak patah balik rumah memang taklah. Pastu kami tunggu lah hujan benti kejap.. adelah 10 minit tunggu… 10 minit tu kering lah seluar tu kan ??? jangan harap! Sudahnya bila hujan dah renyai-renyai dekat nak benti kami gerak balik sampailah ke opis My…
Nak jalan naik opis.. naik lif pun malu tau!!!! Seluar lencu habes! Uwwaaa malu malu!!! @__@
Sampai opis 8.45 am… n seluar masih lencun… dengan opis yang sejuk mengalahkan di antartika.. ada harapan ke seluar ni nak kering?? Ada sape-sape bawa iron x weh??? T_T Pergh.. memang tak bangun dari tempat duduklah den ni kang.. nak kencing nih. kena tahan ke?? Nak pergi pantry amik air nih… dah 4 hari puasa tak pergi pantry! Demmmm… -.-’
Fine. Fine. Duk diam jek kat sini… sabar.. sabar… hari Jumaat…
Sila senyum sampai ke telinga… ^_^ … ^_^ … ^_^….-.-’
Weh dah baca Tazkirah besh My harini? Wajib baca taw. Klik SINI. Otopublish tuh karang semalam hoho…
Ok bai.



16 comments:
dah nak terkoyak da mulut fai ni .
seyum sampai telinga ^^
" _______"
hihi ^^
Basah lencun mesti beku kena air-cond opis..hehe
Tutorial iklan churp2 bergerak
@Cik Fai
owhhh.. gelak eh... isk sob sob..skrg da kul 11.. masih lembab! uwwaaa
@Nurul Lalala
uwwaaa tau xpe!..T_T
ahaha...alorr siannyer kamo dear.. kasut bsh jgn pakai tau, nnt kaki busuk! :p
Tolong Cik bunga lagi bole tak? :(
leh bayang kesejukannya..
pusing kipas komputer, ambik haba panas dia.. kalau cpu rendah la..
as salam..eh? bandar kepong? sungai buluh?
hoho..dekat?
sabau je la..tapi kalau saya, lencun2 pun jalan je. haha. amik flight, selamber je pakai selipar tandas krek krek krek tu..
haha
XD
>__< TAK PERASAN
EH?KAK MYZATUL!!
XD
hohohoho...1st impression tgk MY tuh terus nak cakap....eh kasut kiter samer la.....sayer punyer warna coklat....hoho...ok MY siler senyum smpai ke telinga smpai balik keje ptg nanti yer~
pi la keringkan kt toilet ngn alat pngering tu...
tu la, lebat gile ujan,
td pg da bgun, siap sambung tdo ;-D
saya masa 2008, nak gi sekolah..naik moto..hujan lebat gila.. baju hujan langsung x pakai...last2 sampai sekolah, lencun sampai yg dalam2 sekali..hehe
♥.::cintabunga™blogspot::.♥
hahaha.. tawu xpe. nsb bawah meja kat opis melambak2 kasut..-.-'
@padlie
kat opis tak pakai pc.. pakai laptop..;(
@...
apesal? duk kepong ke???
demmm yu! cis
@^^nu[dd]yra^^
hahah. same ke? -.-'
eh my punye pn kaler coklat la... tu kan lencun sbb tu jd kaler itam...-.-'
@Nabila Huda
haha.. basah dlm yg xleh belah tu..;D
dear..
yup pashmina ni panjang & lebar..
kain bes lembut je..meh la beli :)
btw follow sini juge
Post a Comment