9

Kawan-Kawan Saya! ^_^

Friday, April 8, 2011

GA - Senyuman Si Cilik

Seperti biasa pagi2 cari segmen-segmen mahupun Give Away mahupun Contest untuk di bolot hadiahnya..

Pagi ni di Fesbuk SB terjumpa dengan contest yang pertama kali di organize oleh Keyphochee Contest adalah khusus untuk si cilik a.k.a baby a.k.a kanak-kanak

Jom review syarat-syarat contest:

1. Sudi-sudikanlah jadi Follower blog saya..bagi yang dah ikut...faham-faham jela.. heehe
Followed!!! ^_^
2. Tampal banner seperti yang tertera di atas kat Entry & Sidebar blog anda dan link balik yeah..
Done!!^_^
3. Letakkan gambar penyertaan..nyatakan nama anak..nama ibu..tarikh lahir anak..umur anak..
Oleh kerana My ni single mingle so takde anak kandung lagi.. anak tekak anak kucin je yang ada.. makanya, My nak pertaruhkan gambar anak buah My yang comel lote nih!



Nama Baby: Muhammad Aiman Danish Bin Shahrul Radzi
Nama Ibu : Norizan Nawawi (my sis in law)
Tarikh Lahir Baby : 04-04-2009
Umur Baby: 2 tahun

4. Si Cilik yang layak menyertai dari lingkungan umur 6 bulan - 3 tahun sahaja..samaada anak kandung..anak sedara..anak angkat..tetap diterima..
Baiklah! Anak sedara My berusia 2 tahun pada 4 April yang lalu.. ^_^

5. Nak letak blog saya kat bloglist kalian pun ok..senang nak pantau sape yang menang nanti..
Dah letak!!! ^_^
6. Tag sekali pada member-member yang lain.. ni kira bonus..
Nak tag ibu-ibu ini:


7. 5 hadiah akan disediakan...setakat ni saya belum ada idea nak bagi apa..maybe kena tengok sape yang menang dan saya akan decide nak beli/bagi apa...oraitkan camni.. huuhuu
Oke.. Tapi pastikan My menang.. hehe..;P

8. Tarikh akhir pada 14 April 2011@4 petang
Masih sempat! harini baru 8 April! huhu

9. Sebarang perubahan akan dimaklumkan dari semasa ke semasa...jengah-jengahlah blog saya selalu..sebab saya ni selalu buat kejutan..percaya tak..huhuu..
Will do!!

10. Panjang pulak dah..jangan lupa tinggalkan link blog penyertaan anda kat entry ni yeah..
Baiklah!!

11. Last but not least...pemenang akan ditentukan oleh juri jemputan(bukan dikalangan bloggers)...rasa lebih adilkan
Sape2 pun boleh. Janji My menang! ;P

Ada sape-sape nak join jugak? Klik SINI oke!^_^
Gudluck all!!!



footnote:
Jadi follower My sekarang! cukup 500 sebelum 13hb Mei, 
My buat GA beli hadiah dari Ho Chi Minh!^_^

7 comments:

Zaza said...

baby tu pandai sgt buat muke comel. hihihi.

Salam ziarah - Zaza

fyna said...

waaa...
gud luck..
:)

lalink7 said...

comelnyee baby tuee..gud luck!

Keyphochee said...

salam terjah...gud luck!

[ibuLUNAZAHRA] said...

terima kasih tagged akak..baru terperasan, sat lagi akak try buat ye..
anyway jom join contest ini pl Baby Love Mirror

... said...

as salam..

oo..akak single lagi. ingatkan dah kawen. ekeke~
sebaya dengan umur kak dla nai kerabu ke?
huhu.. saya ingatkan sebaya saya. jauh lagi tua dari saya.hoho~

comel je dak kecik tu =)
kepada yang join, semoga berjaya =)


infoShare :

Sains Tak Menipu; bila..

aNiM said...

salam,

tq tag saya :))
saya join :)

kalau ada ga atau contest tag la saya lagi.dialu2kan.hehehe.

jemput jengah blog saya yg 1 lagi http://luvnabilndamia.blogspot.com (khas utk ga n contest)

tq ye.gudluck^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WELCOME

WELCOME

DETIK DETIK INDAH

Lilypie First Birthday tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers